Pastato inžinerinių sistemų aptarnavimas

Didžioji įmonių dalis iki šiol perka reikiamas aptarnavimo paslaugas iš 5-8 skirtingų įmonių. PRISTIS teikia visas pastato inžinerinių sistemų aptarnavimo paslaugas ir prisiima visą su jomis susijusią atsakomybę

Viena iš įmonių gali atlikti elektros aptarnavimą, kita – vėdinimo sistemų aptarnavimą, trečia - gaisro signalizacijos sistemų, ketvirta - gesinimo vandeniu sistemų, penkta - apsaugos sistemų ir t.t. PRISTIS teikia daugumą pastato inžinerinių sistemų aptarnavimo paslaugų ir prisiima visą su jomis susijusią atsakomybę.

Kompleksinio aptarnavimo privalumai:

  • Bendradarbiaujant su vienu paslaugos teikėju, taupomas klientų laikas ir leidžia koncentruotis į tiesioginę veiklą.
  • Pilnas inžinerinių pastato sistemų auditas, aptarnavimas ir atsakomybė iš vieno patikimo partnerio rankų

PRISTIS aptarnauja šias pastato inžinerines sistemas:

  • Apsaugos, įeigos, vaizdo stebėjimo sistemas
  • Priešgaisrinės apsaugos sistemas– priešgaisrinės signalizacijos, gesinimo vandeniu ir dujomis, gaisrinių čiaupų ir žarnų, gesintuvų, dūmų šalinimo sistemas
  • Prekių apsaugos, žmonių skaičiavimo, pneumatinio transportavimo sistemas
  • Garso informacines, konferencijų, vertimų sistemas
  • Elektros sistemas
  • Dūmų šalinimo sistemas
  • Pastato automatizavimo sistemas (BAS)
  • Pastato valdymo sistemas (BMS)

Kodėl pasirinkti Pristis aptarnavimą?

  • Įmonėje dirba kompetentingi, patyrę, atestuoti  inžinieriai
  • Efektyvus darbo organizavimas
  • Pristis aptarnavimo paslauga teikiama 24 val / 7 dienas per savaitę.

   Aptarnavimo inžinierių užduotys ir atlikti darbai yra kontroliuojami ir koordinuojami per vieningą klientų aptarnavimo sistemą.